13 gün önce sezeryan doğum yaptım çok şükür çabuk toparladım ara sıra ağrılarım oluyor ama dayanılmayacak kadar değil Dr estetik dikiş yaptığını söyledi bu zamana kadar hiçbir sorun yoktu ama bugün dikişe baktığımda böyle olduğunu gördüm iltihapmı bu acaba resim için kusura bakmayın hastaneye gitmelimiyim sizce
1,512,452 soru
24,669,322 cevap
367,168 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın