0 oy
225 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (249 puan) tarafından
Kek kusursuz çıkması için ne sürmek lazım kalıba ilk defa kalıpta yapacağım da b

4 Cevaplar

+2 oy
(6,090 puan) tarafından
Margarinle sonra da üzerine biraz un döküp unu kalıbın içinde gezdir. Heryerdeki margarinin üzeri un olsun. Sonra kekini dök
(1,716 puan) tarafından
Margarinleyip unladiktan sonra buzdolabinda bekletiyorum ben kek hamurunu yapasiya kadar
-Reklam-
0 oy
(102 puan) tarafından
Kalıbın dibine az birşey un ya da şeker dök yapışmıyor öyle, fırından çıkınca da hemen kalıptan çıkarmaya çalışma ters çevir üstüne de ıslak bir bez koy soğusun kendi kendine cikiyor sonra 
(249 puan) tarafından
Yağ sıvı yag süreyim mi
0 oy
(2,912 puan) tarafından
Ben sadce kalıbın her tarafına gelecek şekilde margarin sürüyorum sonra 7-8 dk dakika buzluğa atıyorum çıkarıp keki döküyorum. pisirdigimde az sogumasinj bekliyorum sonra kendiliğinden çıkıyor 
0 oy
(3,045 puan) tarafından
Yağla iyice soğuisun odan sonra cikiyor benim keklerim 

İlgili sorular

0 oy
17 cevap 721 göst.
0 oy
19 cevap 620 göst.
4 Mart 2024 Diğer kategorisinde Gri Kedi (2,940 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 443 göst.
9 Aralık 2022 Diğer kategorisinde Prensannesizey (524 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 607 göst.
6 Aralık 2020 Yemek-Tarifler kategorisinde MARMELAT -_- (1,346 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,404 soru

24,668,682 cevap

367,144 kullanıcı

...