0 oy
303 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (5,243 puan) tarafından
Bazen cok bunaliyorm kimseye birsey paylasmak istemiyorm cunku beni benden daha iyi anlayanaz ayrica herkesin kendine gore skntisi var 

Velhaisli birinin eline gecer dusuncesinden dolayi da gunluk tutmaya da cekimserim siz ne dusunuyorsnz

6 Cevaplar

+1 oy
tarafından
Biri vardı burda yazıp çöpe atardı öyle rahatlıyorum derdi öyle yapabilirsin 
(5,243 puan) tarafından
Kiz burada o hatayi asla yapmam misal birini burada yorumluyorsn taaaa fi tarihinden kalma postunu gelip basina kakiyo yada aklinca laf vurdiginu saniyor bif  kez basima geldi olay
tarafından
Yok kız buraya yaz demedim bi kağıda yaz sonra çöpe at kimse görmez sitede bi kadin oule yapıyorum demişti
(5,243 puan) tarafından
Oda mantikliymis cidden
-Reklam-
0 oy
(694 puan) tarafından
Benim psikoloğum da bana günlük tut demişti. Ama birisinin eline gene diye korkuyorum o yüzden tutmuyorum 
(5,243 puan) tarafından
Ayni endise bende de var istesen kimse bulamaz dedi psikologum fakat gecmeyeceginun garantisi yok bide depremde bulunan gunlukler carsaf carsaf tum medayya malzeme edilince tamamen bu fikirden uzakllastm
(694 puan) tarafından
Aynen illaki birileri bulur okur
0 oy
(5,181 puan) tarafından
İnsani raahatlatan bişey günlük tutmak faydası olurr
(5,181 puan) tarafından
En iyisi telefon yazmak
(5,243 puan) tarafından
Evet not bolumune yazma fikri hic gelnenisti aklima sagolun fikir oldu
(5,181 puan) tarafından
Faydası olur inşallah
(5,243 puan) tarafından
Tsk ederim.hem daha.pratik
(5,181 puan) tarafından
:):)::):)
0 oy
(8,152 puan) tarafından
Telefonunun not defterine yazabilirsin Orayı da şifrelediğin zaman ne kimsenin eline geçer ne de görülür
(5,243 puan) tarafından
Aa iyi fikir tsekkur ederimmmm
0 oy
(4,927 puan) tarafından

Ben günlük tutmaya üşenirim :P hem birinin eline geçse de filmlere konu olacak bir hayatım yok 

(5,243 puan) tarafından
Mesele o degil ki bende siradan biriyim oyle onemli sahsiyet olarak gordugumden falan degil birinin eline grcerse cirilciplak gibi hissederim herkesin herseyi (kafanun icinden gecenleri bilmesi bence iyi bisi degil )
Bu konuda mesela Zerrin Ozer ,Yildiz Tilbe vasiyet vermisler sakin oldukten sonra biyografimi cekmesinler diye o kadar desifre olnayi kim ister ki
0 oy
(1,215 puan) tarafından
Ben günlük tutsam ertesi gün onu okuyup daha çok strese girerim neler yaşamışım diye :D
(5,243 puan) tarafından
Cidden iyi geliyor bide soyle dusun vay be nelerin ustesunden gelmisim

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 168 göst.
19 Mart 2022 Diğer kategorisinde Cansuylmz (32 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 253 göst.
28 Temmuz 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Anneadayi54 (969 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 796 göst.
16 Mart 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,765 soru

24,673,443 cevap

367,406 kullanıcı

...