3 gebeliğimde bilmedim böyle şeyler, bu sonuncuda aynı anlattığın gibi oldum üstüne istifralar da cabası. Ha ama iştah azaldı bende. 4. Ayda geçti bulantılar, bazen yine oluyo ama çok nadir artık. Yine de halsizlik, ağrılar devam. Sık sık uzanıyorum ve dinleniyorum mecbur. Her gebelik farklı oluyo işte. Neden yok hamilesin her şey olabilir
1,512,159 soru
24,665,660 cevap
366,963 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın