Bacım olmşsn 30 haftalık gelen rıskı ile gelr bnmde ikinci gebeliğim daha gecen hafta öğrendm bnmde kaygılarım vardı halada öle ama Rabbim den gelen oda evladın oda öle düşünme sıkı sıkı sarıl ikisinede yapan nasıl yapyr bizmi yapamycz millet 2nciyi arayr olsn die şükür edelim bnce öle düşünme
Yok canım. Hormonlardan olmalı ☺️
Kizım bir bucuk yaşında doğuracam bügunlerde
Çok büyük heyecan sabrsizlıkla bekliyorum
1,512,591 soru
24,671,148 cevap
367,270 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın