0 oy
81 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (43 puan) tarafından
33 haftayim ciger gelistirici iğne oldum ona bağlı şekerim yuksek çıksa da yatırdılar. Gebelik sekeri var dediler. Benim gibi olan var mıydı nasıl geçirdi bu süreci? 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

Kategoriler


1,512,236 soru

24,666,686 cevap

367,035 kullanıcı

...