Bende cok uyumlu birisiyim ama arkadas,komsu pek sevmem hatta hic sevmem herkes birbirinin acigini arama derdinde herkesle mesafeliyim baziilari var yedikleri ictikleri ayri gitmez hic sevmem oyle mıçmıç diip dipe
Biliyor musun az insan çok huzur çevre yapmamak daha iyi ben bunu anladım
Eşin askeri personel mi
1,512,709 soru
24,672,859 cevap
367,364 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın