0 oy
164 göst.
Diğer kategorisinde (6,390 puan) tarafından

1 cevap

0 oy
tarafından

Gerçekten güzel görünüyor ilk fırsatta deniycem 

(6,390 puan) tarafından
Güzel oluyor ben tarifleri yaptığım hala sarımsak unutmuşum.d.s. ama tadı çok güzel oluyor ortalikta salgin var kendimizi korumak lazım :)
tarafından
Ben bunun salçalı sulu yemek olarak yapıyorum bezelye filanda ekliyorum ama buda hoşuma gitti
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 216 göst.
4 Mayıs 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 364 göst.
25 Haziran 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde Nurnisamm (1,027 puan) tarafından soruldu
0 oy
32 cevap 1,344 göst.
18 Ekim 2020 Yemek-Tarifler kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,653 soru

24,671,861 cevap

367,297 kullanıcı

...