0 oy
291 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (59 puan) tarafından
5 ay önce sezeryan ile doğum yaptım 40 gün lohusalıktan 1 hafta sonra bı iki gün kanamam oldu hafif leke gibi sonra hiç adet olmadım . Bugün çok yoğun kıvamlı şeffaf bı akıntım oldu hafif de ağrım var. kızlar sizce adet belirtisi mi yoksa başka bir şey mi ?

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
 
En İyi Cevap
Bende de oldu aynı şikayetler adet olmam gerekiyor 2 gün içinde umarım olurum inşallah 
(59 puan) tarafından
Aynen yaa inşaAllah oluruz. Karnım şişti gecen ay bu kadar değildi sanki adet öncesi şişlik gibi şişti
-Reklam-
0 oy
(9,259 puan) tarafından
Ay herkes bu ay adet olmayı bekliyor ben de dört gözle bekliyorum Valla. 
(59 puan) tarafından
Hamilelikte olmadım 9 ay bide lohusalıktan sonra 3 ay gibi bi süre olmayınca da unutuyor insan olurken ne oluyordu falan diye :D
(9,259 puan) tarafından
Ben 11 ay sonra bir kere oldum şimdi 5 gün geçti ödüm patlıyor  :)

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 370 göst.
0 oy
2 cevap 269 göst.
0 oy
2 cevap 308 göst.
28 Mayıs 2023 Aile & Aşk kategorisinde Nurgll (93 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 313 göst.

Kategoriler


1,512,317 soru

24,667,660 cevap

367,075 kullanıcı

...