0 oy
104 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (20 puan) tarafından
Merhba kızlar nasılsınız başına böyle bisey gelen var mı ve ya tanıdığı birini ben 20 yaşlarında erkek kardeşim var ama iki aydır ayağında şikayet ediyor ayağının üstünde uyuşma vardı sonra rendevu aldı gitti röntgen çekildi ama bir sorun gözükmedi ama yarışa aldılar kardeşim kan idrar aldılar sonuç 2 buçuk ay sonra çıkacakmış bide beliden sıvı alamya çalışmışlar hemde 2 defa dememişler alamamış önce bir doktor almaya çalışmış almamış sonra öbür dr. Çağırmışlar oda alamamış kardeşim ellerinde bayılmış hemde narkozsuz alamya çalışmışlar çok üzülüyorum sürekli ağlıyorum aklımda çıkmıyor inşallah kötü bisey çıkmaz kızlar yarın terkak deneyeceklermiş hem neden belden sivi alınıyor ki bilen var mi lütfen kızlar dua edermisniz inşallah tahliller temiz çıkar çok korkuyorum

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 331 göst.
0 oy
0 cevap 97 göst.
0 oy
10 cevap 774 göst.
0 oy
0 cevap 116 göst.
6 Şubat 2024 Diğer kategorisinde Sevgi99mr (20 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,676 soru

24,672,195 cevap

367,323 kullanıcı

...