Ben biraz biriktirmistim arsa aldık üstümüze yaptık
Mümkün mertebe büyük bi altın yapıp bi de küçük yapardım. Bozdurmak gerekirse atıyorum önce gram bozdurayım diğeri elimde kalsın diye. (Altından anlamam bu arada :D)
Kesme altın en iyisi. Enflasyona karşı da korur paranı. Mevla azaldıkça altın arttıkça toprakçıyım ben
1,512,482 soru
24,669,797 cevap
367,193 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın