0 oy
800 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
22aylik benimki şuan 10 adet var şuan akşamki diye düşünüyorum bazen çok terliyor 

14 Cevaplar

0 oy
(9,063 puan) tarafından
20 25 kadar var canım yazin bir ishal oldu her seferinde kakasi dısına cikti perisan oldum simdi her carsiya indikce alirım sık inemiyorum cunku
tarafından
Ayy bizimki ogle.ishal.degik.kabiz oldu yabrum geneld.eikiside zor.bizi.de suan 10.12tane toplam olucak alsammi dedim.netten aliyorum.ben genelde mad
(9,063 puan) tarafından
Uygunsa al canim carsida tanesi 25 liraydi geze geze alinca daha uyguna buluyorum ben
tarafından
Ne zaman aldın o fiyata canim.bedavaymis ben şuan 50den aldım o bile uygun geldi birtakım.magazada 60 en uygunu netten 50tl.ye aldım
(9,063 puan) tarafından
2 3 ay olmustur canım 8 tane falan almistim uygun bulunca :)
-Reklam-
0 oy
(8,118 puan) tarafından
100 tane var cnm  küçülenler  hariç 
tarafından
Yani daha alma.orduyu büyütür akaksk
(8,118 puan) tarafından
Yokk almıyorum  cnm yeterli zaten  ilk olunca o zaman herşey almak istemiştim
(9,425 puan) tarafından
Kız ben 30 taneyi ilke kullandım şimdi ikinciye kullanıyorum sen 100 taneyle gerçekten ordu buyutursun ☺️☺️
(8,118 puan) tarafından
Kız ilk olunca ne görsem  aldim bende ablama verecem  hamile  oda  kullansın
(9,425 puan) tarafından
Öyle yap canım
0 oy
(3,760 puan) tarafından

Hiç yok kullanmıyorum 3 yaş 4 yaş oldukları için artık sıpa kıvamına geldiler :=) 

tarafından
Hı.aynen benimkisi 20aylik çişi görünene kadar kullanırım.sanirim
(3,760 puan) tarafından
Aynen kurtulursun birazdaha zamanı var seninkinin
0 oy
(1,990 puan) tarafından

image

bu atletlerden renk renk 20 den fazla kullandığım var bir 20 tanede kullanmadığım var 4 yaşa kadar elimde mevcut canım iç atlet zıbın diyorsun dimi ,Ankara'ya gitmiştik geçen sene  eşimin işi vardı benide gezeyim diye avmye bıraktı e bebek de zibinlar ,öyle ucuzduki indirimdeydi ki  orda şok oldum ,deli gibi beden beden zıbın aldım eskidikce büyük bedenini çıkarıyorum tanesi 11 TL den almıştım çok ucuzdu 

tarafından
Ay o zaman.bedavaya almışsın ne zamandı 11tlye aldığın sksksk
(1,990 puan) tarafından
Bir buçuk yıl önce falan canım o zaman içinde çok ucuzdu  mağazayimi kapatacaklardi e bebek de yada stoklarimi eritiyorlardi elimde 40-45 atlet alıp çıktım eşimde diyor ne yapcam bu kadar atleti diyor sen anlamazsın erkeksin sus dedim :D bunlar resimli kısa kollu ya yazın tişört gibide giydiriyorum elimde 4 yaşa kadar var  iyi oldu yani öyle denk geldi
0 oy
(1,624 puan) tarafından
Bende hiç düşünmezdim ama 30 yakın var arti gecen gene 3 tane aldım hepsi ek gidali kakalı çıkmıyor lekeleri bide benim oğlumda cok terliyor bide özgürce yemk yiyor yakalık hiç taktirmadi 
tarafından
Bizimkiler çok terliyor kac aylık
0 oy
(1,852 puan) tarafından
Benimde 10 tane falan sanırım.Ama ben çok temiz giydiriyorum leke falan yok.Bekletmeden yıkıyorum hemen.
tarafından
Benimde leke yoktur benimde şuan 10 kusur oldu galiba alsammi.diye bilemedim
0 oy
(2,366 puan) tarafından
45-50 falan 
tarafından
Maşallah kız kiyaget kadarçökmüş ş akaksk
(2,366 puan) tarafından
Canım benim oğlum biraz b+klu bebek cırt cırt yapıyor valla :D
tarafından
Allah seni sksksk
0 oy
(8,159 puan) tarafından
5 tane var giydirmiyorum kakayi tasiriyo
tarafından
Kac ayllikki
(8,159 puan) tarafından
10 gün sonra 1 yaş olacak
tarafından
Daha küçükmüş atlet mi giydiriyrosun
(8,159 puan) tarafından
Evet daha rahat oluyo tasma yok
0 oy
(8,065 puan) tarafından
Ben daha önce çocuk mağazasında calsyrdim çok var vala blmyrm iki çocuk olunca hiç bakmadım 2 yâsa gelince artık atlet kilot olayına geçtim ben
tarafından
Bezi bırakınca atlet alayım dedim ya
(8,065 puan) tarafından
Kızım iki buçuk yaşında  hala bezli inşallah havalar isinsa tuvalete alistrcm bnde oglumada yaz ayında başların diye düşünüyorum erkek  ya  afedersin pipisi rahatsız olmasın diye
0 oy
(102 puan) tarafından
Bebek kıyafeti, alışverişi konu olunca deliriyorum, hamileyken bebek alışverişine kaynanam, kayinpederim, kaynım, eşimin babannesi bile geldi, bide ben eşimle yalnız alışveriş yapmaya gezmeye heves ediyordim, önüne gelen zıbın almış çocuğumun kıyafetinden çok zıbını var
tarafından
Maşallah hsjsjsj
0 oy
(6,354 puan) tarafından
Tuvalet eğitimi verdiğim için şuan zibin giymiyor ama rahat 20 ye yakın vardı 
tarafından
Kız şu havada veriyromusun totosu donmasin sksnsj
(6,354 puan) tarafından
Yok eylülde vermiştim
0 oy
(65,019 puan) tarafından
cok vardi ama o aylarda atlete geçmiştim ben zibin altttan sıkıyordu 
tarafından
Bezi bırakınca atlet geçeyim dedim
0 oy
(345 puan) tarafından
Oğlum 2yasina giricek bu ay 20 tane filan zibini var bende yeni aldım 5gun önce e bebekten 6 al 5ode kampanyasından yararlandım 280 TL tuttu 
tarafından
Anam zibin fiyatına bak
(345 puan) tarafından
Valla zamlanmis şok geçirdim ben
0 oy
(9,425 puan) tarafından
En az 25 30 vardır kızıma pek almadım oğlum küçüklerini giydiriyorum
tarafından
Hıı.baya varmış

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 271 göst.
3 Kasım 2021 Aile & Aşk kategorisinde Serappppp (385 puan) tarafından soruldu
0 oy
17 cevap 958 göst.
6 Ekim 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
21 cevap 777 göst.
24 Ocak 2023 Aile & Aşk kategorisinde Yaprak mert (44 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 395 göst.
7 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde XE_E (3 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,737 soru

24,673,083 cevap

367,375 kullanıcı

...