gurbetteyim kimsem yok 4 aylık bebeğim var markete bile gidemiyorum bu soğukta eşim mesai yapiyor geç geliyor eve hemen yatıyor yemek bile yemiyor benimkiler bek görüntülü konuşmayı sevezler gün içinde biraz mesajlasiyoruz napiyosun nasılsın diye eşim kaynanamlara küsmüş onlarla konuşmamı istemiyor ) şimdi bi düşündüm de valla kaç gündür böyle oturup biriyle sohbet etmedim yaa hshhss sesimi özledim be dünyanın en yanlız insanı ben olabilirim
1,512,480 soru
24,669,695 cevap
367,190 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın