0 oy
286 göst.
Diğer kategorisinde (2,605 puan) tarafından
2 görümcem annesine gitmiş kaynanamla da yan yana oturuyoruz geldik falan demediler demek zorunda da değiller zaten.kahve resmi atmış ablasıyla kaynanamı etiketlemis resim dengercek değil internetten alıntı.ne gerek var yani ne yapmaya çalışıyor.3 çocuk anası ama hiç yaşının insanı degil.

3 Cevaplar

0 oy
tarafından

Sen niye dert ettin merak ettim 

(2,605 puan) tarafından
Yok dert değil çok defadır yapıyor bunu.niye yapar böyle insan evinde fincan var kahve de var niye hazır resim.asla.yapmayacagim şeyler
-Reklam-
0 oy
(3,027 puan) tarafından
Seni cagirmadilar diye mi bu öfke :)
(2,605 puan) tarafından
Yok öfke değil 4 çocuk var.orda zaten kafam şişiyor cagirmasin dahabiyi.cok defadır farkettim hep yapıyor bunu kendi fincanları yok sanki de internet resmi atıyor
(3,027 puan) tarafından
Atsın canim n'olacak herkesin mutlu olma şekli farklı.
(2,605 puan) tarafından
Değişik bir mutluluk yalanlamış yaparak
0 oy
tarafından

Sana ne bana ne bize ne kime ne :D

(2,605 puan) tarafından
Bize ne zaten de niye böyle şeyler yapar insanlar anlam veremiyorum asla yapmayacağım şeyler

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 390 göst.
13 Haziran 2024 Aile & Aşk kategorisinde Fatimahanim (1 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 482 göst.
6 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde Simsek21 (1,796 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 499 göst.
0 oy
9 cevap 480 göst.
17 Ekim 2025 Diğer kategorisinde honkiponkitoninok (14,706 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,737 soru

24,673,083 cevap

367,375 kullanıcı

...