Merhaba hanımlar vakumlu banyo ve mama oturağı kullananlar memnunmusunuz içi dar mı kaç kg ve aya kadar kullanılıyor ve hangisi iyi rahat kullanması
Ben e bebeğin kullanıyorum ama 1 yaşından kaçırma kullanılmıyor yani şöyle çocuk durmuyor içinde öylece yatıyor yep yeni istersen sana satayım .D
Önü acilanlardan almanı tavsiye ederim cnm ben 1 buçuk yaşına kadar oğluma kullandım şuan ablamın kızı 9 aylık o kullanıyor
1,512,423 soru
24,668,891 cevap
367,152 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın