0 oy
696 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (4,357 puan) tarafından

Önce rafı almıştım içine de kavanozlari aldım ama alt raf bir tık alçak o yüzden böyle dirdu

image

10 Cevaplar

+1 oy
(1,491 puan) tarafından
Çok güzel olmuş kız 
(4,357 puan) tarafından
Ciddi misin ya çok heveslendim alt raf bı tık alçak kaşıklar üst raftakileri oynatiyor o yüzden aynı hizada olmuyor
(1,491 puan) tarafından
Valla ben çok beğendim mükemmel olmuş
(4,357 puan) tarafından
Çok teşekkür ederim canım daha güzelleri suzlerinolsun
-Reklam-
+1 oy
(4,357 puan) tarafından

image

Son hali böyle oldu teşekkürler herkese
0 oy
(236 puan) tarafından
Bence çok güzel olmuş iyi günlerde kullanın inşallah 
(4,357 puan) tarafından
Teşekkür ederim böyle biraz rahatladim
0 oy
tarafından
Siparis aliyormusunuz:))
(4,357 puan) tarafından
Bu ne demek
0 oy
(1,515 puan) tarafından
Yooo çok guzel şık durmuş , iclerini renk renk baharatla doldurunca eminim daha guzel durcaktır
(4,357 puan) tarafından
Emin olamadigim için birşey yapmadım etiketleri de var daha şimdi geldi  herkes okey olduğuna göre kullanayım artik
(1,515 puan) tarafından
Güle güle kullan inşallah gerçekten güzel hic durma doldur içlerini:)
0 oy
(1,849 puan) tarafından
Çok uyumlu olmuş güle güle kullan.Bende de ahşap raf var ama baharatlık almadım içine daha.
(4,357 puan) tarafından
İnşallah sende alırsın bende kaç zamandır ancak alabildim
0 oy
(31,473 puan) tarafından
Ben duvara iki tane metal raf alıp taktım aynı baharatlıktan kullanıyorum  bu şekli ile de çok güzel 
(4,357 puan) tarafından
Ev benim değil kendi evim oliunca öğle yaparim
0 oy
(3,008 puan) tarafından
Kız ne orjinali takım aldın sandım en iyisini yapmıssın takımlar pahalıya geliyor sanki mis gibi de olmuş güle güle kullan ne kadar verdin toplam
(4,357 puan) tarafından
365 lira oldu yani çokta  uygun olmadı ama adet fazla oldu altılı sekizli takımlar  o fiyat bu kavanozlar çok kaliteli cami ışıl ışıl
(3,008 puan) tarafından
Bu devirde çok pahalı denecek bir fiyat değil çünkü standta kalite duruyor takımlarınki genellikle plastik geliyor
0 oy
(8,931 puan) tarafından

Çok güzel olmuş internetttenmi aldınız rafı ayrımı aldınız 

(4,357 puan) tarafından
Rafi milyonculardan baharat kavanozunu internetten aldim
(8,931 puan) tarafından
Bende böyle bir raf arıyorum bulamıyorum da o yüzden sormak istedim cnm teşekkür ederim güzel günlerde kullan inşallah

Ben baharatlıklarimi çok seviyorum ama duvara monte edebileceğim bir raf arıyorum
(4,357 puan) tarafından
Hayırlısı olsun
0 oy
(4,474 puan) tarafından
Güzel olmuş canım şu rafları beğeniyorum kendi evim olsa alırdım her yere ama beyaz olsa sırıtır mı
(4,357 puan) tarafından
Beyaz raf ile beyaz kapaklı olanlar olur ben ondan da alacağım hediye

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 108 göst.
5 Ocak 2024 Diğer kategorisinde Yade ozcan (3,052 puan) tarafından soruldu
+1 oy
5 cevap 299 göst.
21 Aralık 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
18 cevap 519 göst.
10 Ağustos 2021 Alışveriş-Hediye kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 917 göst.
30 Haziran 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,324 soru

24,667,790 cevap

367,083 kullanıcı

...