Tamda böyle biri olmak isterdim
Benimkide bi üst katta oturuyo 4 yildir evini görmedim kuzum ne gelir nede gel der allah islah etsin göruyorum bazen insanlari eltime gidiyorum diyo imreniyorum ben hic yasamadim onu
Eltin yaşamak istediğim hayatı yaşıyor imrendim valla
1,512,340 soru
24,667,970 cevap
367,100 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın