Arkadaşınız çocuk gibi davranmış, siz durumunuzu izah etmişsiniz. Yapacak bir şey yok. Kendi anlar belki hatasını
Sen halen bu kişiye arkadaş mı diyorsun ? Arkadaş dost dediğin gereksiz Trip atmaz ne kadar gereksiz ya huu..Tsk bile tanimiyor tribin boyutuna gel Ben olsam oldu canım der görüşmem böyle biri arkadaşım olamaz
1,512,256 soru
24,666,879 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın