+1 oy
245 göst.
Diğer kategorisinde (1,500 puan) tarafından
Kızlar tırnağını oynuyor resmen. Etleriylede oynuyor. Çorabı yokken ayak tırnağını da eliyle oynuyor. Niyeki acaba. 

4 Cevaplar

0 oy
(1,500 puan) tarafından
Hiç yorumu olan yokmu
-Reklam-
0 oy
(1,920 puan) tarafından
Bnimkide abisinden görmüş yapiyo ya :))☺️ acı cila aldım yaramıyor işe
(1,500 puan) tarafından
Benimki nede yaramaz o
(1,920 puan) tarafından
Ne yapcz bilmiyorum
0 oy
(2,525 puan) tarafından
Koparıp tüküryordu Şükür kurtulduk geceleri tırnaklarnı düzeltm ama sürekli hafif uzarsa yada tırtıklı olursa ısırma ihtiyaçı hissediyor kırk tırtıklıysa kesin düzeltn sürekli zamanla unuttu oğlum 
(1,500 puan) tarafından
Ins benimkide unutur
0 oy
(3,138 puan) tarafından
Psikolojik olabilir. Benim kızım da o yaşlarda böyleydi eski evimizde yaşıtı yoktu sadece benimle oynuyordu sonra kaynanamlarin oraya taşındık tırnak yemedi artık bıraktı. Burda yaşıtları var kayinbabam çok güzel oynuyor. Yani sadece beni görmüyor herkesi görüyor sıkılmiyor 
(1,500 puan) tarafından
Hım anladım cnm. Abisi de var aslında. Bezi bıraksın kreşe gonderecegim
(3,138 puan) tarafından
Kreş gerçekten çok etkili oluyor. Kızımı kreşe gönderdikten sonra konuşması daha çok gelişti

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 282 göst.
12 Kasım 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde S. A. M05 (92 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 314 göst.
27 Ekim 2021 Aile & Aşk kategorisinde Fatmakbas (52 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 88 göst.
+1 oy
3 cevap 304 göst.
11 Nisan 2025 Diğer kategorisinde Prensesp (11,989 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,150 soru

24,665,544 cevap

366,953 kullanıcı

...