0 oy
303 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (205 puan) tarafından
Merhabalar. Oglum 10 aylik ve bi kaç gün dür  qrip ateši cok šuanda da agliyor uyumuyor banya yaptirmak  istiyorum evdekiler  izin vermiyor banyo yaptirsam bi şey olurmu

6 Cevaplar

0 oy
(3,199 puan) tarafından

Ateşi varsa banyo yaparsanız rahatlar uyur..


Ev doğalgaz mı 

Soba olsa da iyice kurutup sararsın 
(205 puan) tarafından
Evimiz sıcak olur banyo yaparsa rahatlar diye düšünüyorum
-Reklam-
0 oy
(17,136 puan) tarafından
Ev doğalgaz mı canım rahatlar çocuk iyi olur eğer çok soğuk değilse tabii
0 oy
(2,608 puan) tarafından
Çocuğun ateşi varsa huysuzlugi ondandir
0 oy
(100 puan) tarafından
Canım ateşi varsa tabiki banyo yaptır benimde kızım 11 aylık benim banyo çok soğuk diye kuvvetini salona koyup banyo yaptırıyorum halıyı toplayıp geçmiş olsun 
0 oy
tarafından
Bebekleri soğuk değil sıcak hasta eder. Çocuklarınızı pamuklara satmayın 
0 oy
(6,390 puan) tarafından
Evin sicaksa yaotir bisey olmaz

İlgili sorular

+1 oy
3 cevap 194 göst.
21 Nisan 2025 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Kadinca_8469699 (6 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 136 göst.
30 Aralık 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Esra1212 (267 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 261 göst.
25 Mart 2022 Diğer kategorisinde 38 (254 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 690 göst.
28 Nisan 2020 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,718 soru

24,672,893 cevap

367,367 kullanıcı

...