Kızlar pepsi varsa icindeki şifreyi bana verirmisiniz yedigun de olur ya oyun oynuyorum da çip veriyor o sifreyle tavla oyunu
Pepsiyi sevmiyorum ben ya. Hiç asiti yok böceğini az koyuyorlar galiba içine
Ay Pepsi dedin canımı yedin hamile olduğumdan beri içemiyorum yasak bir bardak geçen içtim tadı bile değişmiş sanki anlayamadım olsa atardım kuzum ya
1,512,808 soru
24,674,071 cevap
367,434 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın