Linçleyin tamam hadi
Sen sen sen...
Sen var ya..
Sen..
İlk geldiğinde analiz ile başladın, çok eğlenceli gelmiştin, hemen ilgimi çektin zaten
Sonra bi atıştık, dövüştük, saç baş yolduk ama hallettik biz o konuları çoktan geçtik.
Eğlenceli tavrın, enerjini o kadar iyi yansıtıyorsun ki, lan seni sevmeyen ölsün.
Kalemin çok iyi, şiirlerin bomba, kişiliği oturmuş, sevimli çikolatalı pankekimsin.
Kısacası seviyorum işte, yüreğini, enerjini, herşeyini..❤❤⚘⚘❤❤
1,512,402 soru
24,668,671 cevap
367,144 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın