Ben aşılarının hepsini yaptirip bebeğini 2 sene ekrandan tamamen uzak tutan bir anneyim herangi bir sorun yaşamadık bu konu hakkında yorumumda bilgimde bu ..
1,512,233 soru
24,666,634 cevap
367,026 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın