0 oy
172 göst.
Diğer kategorisinde (11 puan) tarafından
Kizlar kızım üç yasinda hiç salıncağa binmeyi sevmiyor bindirdigimde imdat yardım diye bağırıyor neden korkuyor diğer çocukların hepsi o kadar güzel biniyor ki biz sadece bakıyoruz sizde de aynı durumu yaşayan var mi

5 Cevaplar

0 oy
(10,284 puan) tarafından
Ahahhq gulumsettin beni imdat yardimmi ahhhjjshh ayyy
(11 puan) tarafından
Valla ben de gülüyorum kdksksks
-Reklam-
0 oy
(1,095 puan) tarafından
1 bcuuk yaşındaki oğlumda yapiyo binince atiyo kendini bagiriyo anne diye kziim da yapiyodu aynısını alıştı sonra 4 yaşına geldi Alışır merak etme bazen unutuyorlar bide 
0 oy
(1,802 puan) tarafından
Kızım depremden sonra çok korkuyordu sallanmak istemiyordu deprem oluyo zannediyordu heralde  şimdi yavaş yavaş alıştı 
0 oy
(9,053 puan) tarafından
Benim oglumda sevmiyor ama kaydiragi asiri sever kikir kıkir guluyor kayarken
0 oy
(5,508 puan) tarafından
Oğlum 2.5 yaşında, sallanmayı da salıncağı da hiç sevmedi. Her çocuğun ilgi alanı başka.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 181 göst.
26 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde Nalankt (2,110 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 206 göst.
10 Haziran 2024 Diğer kategorisinde Defneee (1,343 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 591 göst.
12 Aralık 2021 Aile & Aşk kategorisinde Habis57 (2,350 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 520 göst.
11 Şubat 2021 Diğer kategorisinde Gurmeanne (769 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,165 soru

24,665,762 cevap

366,968 kullanıcı

...