0 oy
308 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (1,573 puan) tarafından
Ya kızlar çoook yoruldum 2 gün ateş çıktı diş diye düşünüyorum. Sürekli ağliyor ama sürekli yaaa. 

13 aylık şuanda normal mi bilmiyorum ağrı kesici veriyorum dişe ilaç sürüyorum ne yapmalıyım başka nedir bu en önemliai de normal mii

4 Cevaplar

0 oy
(16,099 puan) tarafından
Diste olabilir olmayadabilir kac oldu atesi
(1,573 puan) tarafından
Yüksek değil 2 gün ateş vard geçti 37.7 falan oldu
-Reklam-
0 oy
(1,535 puan) tarafından
Osman gönülal dış ateş yapmaz diyor 38 geçmez 
(1,573 puan) tarafından
Yok 38 geçmedi hiç 2gün sürdü geçti şuan yok
0 oy
(5,508 puan) tarafından
38i geçmez genelde diş ateşi. Ama sen bir kontrol et dişlerini, görünürde böyle bir durum yoksa başka bir sıkıntısı olabilir. Kulaklarını bir kontrol edin elinizle hafifçe bastırın dışarıdan ağlayıp ağlamadığını kontrol edin ve 2 gündür sürekli ağlıyorsa bana kalırsa bir doktora gidin. 
(1,573 puan) tarafından
Diiş kısmı beyazlamış ama çikmadı daha. Sabahları neşesi iyi oluyor ama akşamları böyle
(5,508 puan) tarafından
çocuklar gün içinde oyalandıkları için ağrıları hissetmez fazla ama akşam ta da uykuda dikkatleri ağrıyan yere gider normal. Dişse çıkana kadar sürer
0 oy
(13,633 puan) tarafından
4 yaşına girecek hâlâ aynı ağlayıp zırlıyor 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 214 göst.
13 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Nur_52 (2 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 284 göst.
0 oy
2 cevap 154 göst.
+1 oy
6 cevap 310 göst.

Kategoriler


1,512,555 soru

24,670,766 cevap

367,239 kullanıcı

...