0 oy
255 göst.
Diğer kategorisinde (1,900 puan) tarafından
Merhaba hanimlar hayırlı kandiller. Bugun bimde tefal marka bir duduklu gordum fisler tarzinda. Aslinda duduklu kullanmaktam korkuyorum o yuzden onceden almamistim. Simdi ihtiyacim oluyor et haslamak, kavurmak,yemekler icin. Biraz inceledim 6 L kullanisli bir urune benziyordu. Fiyati 3800 e yakindi. Bu urunden veya benz3r fisler tarzi duduklu kullananlariniz var mi memnun musunuz.  Tesekkurler

5 Cevaplar

0 oy
tarafından
fisslerden memnunum, basit düzenek hiç uğraştırmıyor. zaten basınç varken açmak mümkün değil. 

ya bekleyeceksin ya soğuk suyun altına tutacaksın ya da kenarına basıp havasını alacaksın öyle açılır. bu tarzda bir şeyse rahat kullanırsın, tefalmıs bir de kötü çıkmaz kolay kolay
-Reklam-
0 oy
(5,282 puan) tarafından
Bende var memnunum 5 yıldır kullanıyorum

Fiyatı pahalı ama gene bilmiyorum

Ben bedava almıştım ❤️❤️❤️❤️❤️
0 oy
(782 puan) tarafından
Ben kendim tefal kullanıyorum ama dijital zamanlayıcılı hayatımda böylr iyi düdüklü tencere kullanmadım ama benim kullandığım düdüklü trncere 7 8 bin tl  kaynamaya başlayınca tepedeki alarm ötüyor kıs altımı diye zamanlayıcısı bitince tekrar ötüyor  kapat altımı diye 
0 oy
(27,103 puan) tarafından
Tefek 6 litre kullanıyorum.  Çok memnunum
0 oy
(1,900 puan) tarafından
Arkadaslae hepinize yorumlarinjz icin tesekkur ediyorum. Satilmadiysa alacagim sanirim bende

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 273 göst.
1 Kasım 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 335 göst.
28 Kasım 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde Ruya123 (510 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 227 göst.
27 Haziran 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 462 göst.
4 Ekim 2021 Diğer kategorisinde Minikkus0 (717 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,163 soru

24,665,736 cevap

366,967 kullanıcı

...