0 oy
258 göst.
Diğer kategorisinde (3 puan) tarafından
Kayseri şehir hastanesinde gebe takibi için randevu bulamıyorum 13+5 hamileyim zaten geç öğrendim şimdide randevu bulamıyorum acaba direk gitsem sıra verirlermi

2 Cevaplar

0 oy
(262 puan) tarafından
Sabah 8 den önce orda olmalısın canım sıra almak icin bir de doktor önerisinde bulunmak isterim sana Şeyma Cam doktor var ilgili güler yüzlü biri 
(3 puan) tarafından
Çok teşekkür ederim randevu yok resmen erkiletteki hastanede berbat
(262 puan) tarafından
Rica ederim Canım erkilete hic gitmedim sağlıkla al bebişini kucağına
(3 puan) tarafından
Önerinize göre gittim gerçekten harika bi doktordu
(262 puan) tarafından
Yaa memnun kalmana çok sevindim bende cok severim o doktoru
-Reklam-
0 oy
(345 puan) tarafından
İldem polikinline gidiyorum hamile deyilim ama Drum çok ilgili Emrah bey tavsiye ederim

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 228 göst.
0 oy
1 cevap 404 göst.
0 oy
1 cevap 229 göst.
17 Nisan 2024 Diğer kategorisinde Bayramsekeri (344 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 262 göst.
3 Nisan 2024 Diğer kategorisinde Karaguzu (324 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,677 soru

24,672,219 cevap

367,324 kullanıcı

...