0 oy
257 göst.
Diğer kategorisinde (1,044 puan) tarafından
İsminiz ne olmasını isterdiniz isminden memnun olanlar olmayanlar değiştirenler isminiz neydi hangi ismi istediniz
notu ile kapatıldı: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevaplar

0 oy
(64,931 puan) tarafından
ben hep memnundum ismimden hala memnunum tabi zorlugu cok oldu
(1,044 puan) tarafından
Zorluğu neydi
(64,931 puan) tarafından
yaygin bir isim değil anlamıyorlardi söyleyemiyorlardi
ikbal Gürpınar cikti aliye dizisi ciktida milletin dili döndü anlamaya basladilar
univde bile hocaya tahtaya kaldırıp yazdirmisti anlamamisti☺️☺️☺️bide lise doneminde zor oluyordu ayse fatma gibi yaygin olsa neyse ikbal tek ben vardim ikbal denince ben olduğum anlaşılıyordu☺️
-Reklam-
0 oy
tarafından

İsmim Ayçe İdil farklı yani ben memnunum :) 

(1,044 puan) tarafından
Güzelmiş ismin
tarafından
Teşekkür ederim :)
(64,931 puan) tarafından
ayçe ne demek ünlü arkadaşım ☺️instagram da cikmis misin☺️
tarafından
Yok kııız hastaneyi paylaşmamışlar esnafla olan fotoğrafları paylaşmışlar :D ay gibi parlayan nazlı kız demek :)

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 333 göst.
11 Nisan 2023 Aile & Aşk kategorisinde Cekirdek ailem (3,853 puan) tarafından soruldu
0 oy
36 cevap 2,425 göst.
0 oy
46 cevap 2,143 göst.

Kategoriler


1,512,178 soru

24,665,965 cevap

366,976 kullanıcı

...