+1 oy
331 göst.
Diğer kategorisinde (8,858 puan) tarafından
Hanımlar alan var mı nasıl fiyat 230 TL kilo fiyati

1 cevap

0 oy
(769 puan) tarafından

1 sene önce sormuşsunuz ama kimse yazmamış siz aldınız mı beğendiniz mi : )

(1,688 puan) tarafından
Çünkü etler ithal ondan canım
(5,285 puan) tarafından
Anladım canım teşekkür ederim
(1,087 puan) tarafından
Sabah 7 gibi gidip sıra fisi aliyorsun . 8.30 -9 arası aciliyor sırayla alıyorlar işte . Daha önce 1 kg kıyma 1 kg kuşbaşı veriyorlardı kaçtır 2 kg kıyma veriyorlar . Gayet iyi yani .
Başka ürünleri de var tavuk, köfte çeşitleri, sucuk, kaşar ,peynir vb .
(5,285 puan) tarafından
Nerede orası canım
(1,087 puan) tarafından
Diyarbakır canim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 466 göst.
5 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Mucizemm233 (2,000 puan) tarafından soruldu
+1 oy
4 cevap 282 göst.
0 oy
33 cevap 1,264 göst.
18 Aralık 2021 Yemek-Tarifler kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 605 göst.
21 Mart 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,202 soru

24,666,196 cevap

366,986 kullanıcı

...