0 oy
144 göst.
Güzellik-Bakım kategorisinde (11 puan) tarafından
Hamileliğim esnasında ayak tırnaklarımdan birinde mantar oluştu. Sert ve görüntüsü sarı hiç hoşuma gitmiyor. Dr.a iki kere gittim tırnak cilası seti yazdı hâlâ kullanıyorum ama etkisini henüz görmedim. Başka nasıl bir yöntemle geçirebilirim?

1 cevap

0 oy
(591 puan) tarafından
Benim de bekarken 3 tırnağım öyle oldu. Tırnak cilası tek başına etki etmedi malesef, ilaç kullanman lazım onun için ama emziriyorsan olmaz diye biliyorum. Benim çok kötü olmuştu  6 ay ilaç ve cila kullanarak anca geçmişti.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 160 göst.
0 oy
4 cevap 211 göst.
1 Ekim 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Hazall (166 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 204 göst.
24 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde 0987654 (336 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 179 göst.
28 Nisan 2023 Diğer kategorisinde Eylmahmet (45 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,749 soru

24,673,344 cevap

367,397 kullanıcı

...