0 oy
137 göst.
Diğer kategorisinde (456 puan) tarafından
kizlar hamilelik şüphem yok dun aksam biraz böyle adet olcak gibi biraz pembelik geldi adet vaktim zaten adet oldum sandim bugun hic bisey yok neden olur ki hic başınıza geldi mi yarjn fln gelir mi ki adetim

4 Cevaplar

0 oy
(492 puan) tarafından
Herkes de bir mi bilmem ama ben ilk hamile kaldimda aynı şekil oldu pembe şekilde kan gelmişti oda yelesim kaniymis
(456 puan) tarafından
yok cnm hamile değilim
(456 puan) tarafından
post yukari çıksın
-Reklam-
0 oy
(456 puan) tarafından
yok mu başına gelen
0 oy
(456 puan) tarafından
post yukarı 
0 oy
(2,540 puan) tarafından
Acık Pembe ise ya hasta olcksın yada hamile olabilir yerleşme kanaması olablr 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 103 göst.
1 Mart 2024 Diğer kategorisinde Musmutlu (456 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 179 göst.
0 oy
1 cevap 101 göst.
3 Kasım 2023 Diğer kategorisinde Alpingo!!45 (747 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 306 göst.
10 Ekim 2025 Diğer kategorisinde Elif3405 (258 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,316 soru

24,667,629 cevap

367,074 kullanıcı

...