Merhaba hanımlar 37+1 oldum dün doktor kontrolüm vardı ve 11 Mart'a spinal sezaryen için gün verdi saat 9 da yatışım yapılacakmış içimde heyecan tedirginlik mutluluk korku hepsi var degişik duygular içindeyim Rabbim bütün hamile kardeşlerime kolay doğumlar nasip etsin evlat isteyipte olmayanlarada sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah
1,512,294 soru
24,667,240 cevap
367,056 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın