0 oy
133 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (3,804 puan) tarafından
Kızlar ya akşamdan beri kasıklarim ağrıyo azalma yada artma yok ağrı da ama oturunca ağrı hissetmiyorum kalkınca alt tarafımda basınç hissediyorum normal mi acaba 37+2 günlük hamileyim 

3 Cevaplar

0 oy
(3,804 puan) tarafından
 
En İyi Cevap
Bilen yok mu 
-Reklam-
0 oy
tarafından

Yalancı sancı da olabilir. Mesela ben henüz 35 haftadayım

Vajinada batma, kasıkta sancı başladı bu akşam itibariyle
Hazırlık sancıları olduğunu biliyorum. Vücut doğum için hazırlık yaparken gebeye bu şekilde ağrı sancı hissettiriyor. Haftan müsait
Doğum sancısı da olabilir hazırlık sancısı da.
0 oy
(2,405 puan) tarafından
Basınç hissetmek o haftalarda normal ama uzandığınız zaman halen gecmiyorsa ağrılar onlar doğum sancısıdır. Ayaklarınızı havaya kaldırarak dinlenin.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 174 göst.
25 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Kbraaa.a (54 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 136 göst.
9 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Tansugoc (1,346 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 194 göst.
0 oy
3 cevap 212 göst.
13 Eylül 2025 Cinsel Yaşam kategorisinde Babuli (6 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,173 soru

24,665,876 cevap

366,973 kullanıcı

...