0 oy
296 göst.
Diğer kategorisinde (11,989 puan) tarafından
cok mavi almamıştım  oğlumun eşyalarını yeni doğan sizce oğumun kıyafetlerini kızıma giydirsem olur mu ki  doğduğu zaman 

6 Cevaplar

0 oy
(187,426 puan) tarafından
hastane ici olmaz ama evde olur
(11,989 puan) tarafından
evde gıydırım yeni alcem zaten
-Reklam-
0 oy
(5,908 puan) tarafından
Kıyafet ablacım kıyavet ne 
(11,989 puan) tarafından
düzeltdim yanlış yazmışım
tarafından
Bu ablanın genel olarak tüm yorumları bu şekilde. :)))
(11,989 puan) tarafından
tm sorun etmeyin düzeltim
tarafından
Kız ne sorun edicem :D
0 oy
(1,707 puan) tarafından
Ben hep kullandım. Oğlumun kıyafetlerini kızım da giydi. Bazen erkek sandılar valla hiç takılmam öyle şeylere sapasağlam kıyafetler. Bazen ben bile kocamın kıyafetlerini giyiyorum sjzjzj
(11,989 puan) tarafından
aynen bugün yıkadım cok temiz oldular yarın katlayıp koycem dolabına alırım daha
0 oy
(17,127 puan) tarafından
Ev içinde kım görür ben kizimınkilerı giyıyo oğlum 
0 oy
(273 puan) tarafından
Aman n olacak giydir ben oğluma pembe bile giydirdim kime ne . Renklerin cinsiyeti olmaz hem. Sonuçta elbise değil ki don çorap pijama :)) 
0 oy
(8,931 puan) tarafından

Kuzum giydir gitsin bende kızımda pembe almıştım hep kızım vefat edince kimini dagittim kimini oğluma giydirdim benim oğlumda pembelerle büyüdü bı kaç takım mavili aldım dışarı çıkarken giydirmek için ama evde pembe giydi hep 

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 250 göst.
+1 oy
3 cevap 214 göst.
28 Ocak 2025 Diğer kategorisinde M.h.2606mt (542 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 165 göst.
+2 oy
8 cevap 770 göst.

Kategoriler


1,512,355 soru

24,668,145 cevap

367,111 kullanıcı

...