0 oy
177 göst.
Diğer kategorisinde (699 puan) tarafından
1senedie deniyordum olmuyordu şuan vwzgectim bazı sağlık sıkıntılarından dolayı ama esimede siyemedim çok istiyordu ikinci çocuğu sonrasında malum olay yaşandı 

Ama bu ay diğer aylardan farklı olarak adet belirtilerim 1hafta önceden başladı ve ameliyat yerim acıyor ara ara da bulantı hissediyor musun gibi bilmiyorum 

Korktuğum için test almayada gidemiyorum 

Sezeryan ameliyat yeri acımasi hamilelik belirtisi olabilir mi yoksa üşütmüşmüyümdur

2 Cevaplar

0 oy
(2,540 puan) tarafından
Adetin geciktimi üşütmş olablr sn
-Reklam-
0 oy
(14,397 puan) tarafından
Hamilelikte sezeryan yeri öyle hemen acımaz. 14 ay sonra hamile kaldım ben sezeryan yerinde hiç bir sıkıntı olmadı. Üşütmus olabilirsin. Test yapmak için acele etme bekle günün geçsin. Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 
(699 puan) tarafından
Amin inşallah korkuyorum çocuk çok istiyorum ama işte ameliyatim sıkıntılı geçiyor hamilelik sürecinde sıkıntılı doktorlarda net bişey demiyo 2.cocuk riskli yapma deseler tamam ama demiyorlarda demekki okadar kötü bişey değil diyorum amann çok karisikk eğer değilsem ben yapmicam oturup konuscak eşimle bişey olmasa bile psikolojik kaldirmicak onu anladım

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 309 göst.
13 Haziran 2024 Diğer kategorisinde prensbioglum (353 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 203 göst.
6 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde prensbioglum (353 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 289 göst.
0 oy
19 cevap 538 göst.
25 Haziran 2022 Aile & Aşk kategorisinde mehal (1,351 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,150 soru

24,665,542 cevap

366,953 kullanıcı

...