0 oy
275 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (3,104 puan) tarafından
Kızlar ben pazartesi biyopsi yaptircam. Oruc tutabilir miym?? Kaynanam da niyet et dio eğer her hangi bisey girmezse Vücuduna tut dio. Tutulur mu sizce kızlar...??

4 Cevaplar

0 oy
tarafından
Biyopsiyi uyusturmadan mi yapiyolarmis
(3,104 puan) tarafından
Ay kız demi benm aklıma da gelmedi bu:)))
tarafından
:))o gun de tutmayiverirsin mazeretin var sonucta . Gecmis olsun
-Reklam-
0 oy
(2,767 puan) tarafından
Lokal anestezi yapılıyor canım. Bu da vücuduna sıvı girecek anlamında.  
(3,104 puan) tarafından
Evet canum ben unuttm onu. Sonuçta uyusturmadan da yapayacaklarina göre
(2,767 puan) tarafından
Aynen canım. O yüzden sıkıntılı durum yani. Bu arada geçmiş olsun. Yazmayı unutmuşum :)
0 oy
(7,171 puan) tarafından
Hastalık bu tutma bence
0 oy
tarafından
Niyet edip ilaçla bozulması gerekir. Gününe gün kaza edersin.

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 552 göst.
8 Eylül 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Seymenn (1,052 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 343 göst.
13 Nisan 2022 Diğer kategorisinde Berf (7,211 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 448 göst.
12 Nisan 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 218 göst.
6 Nisan 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,150 soru

24,665,566 cevap

366,955 kullanıcı

...