0 oy
190 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (3,898 puan) tarafından
8 buçuk ayligiz disleri yeni çıktı ya i daha uçları çıktı ve iğne gibi sivri şu an. Gece boyu emerken dişini bastırdı hep şimdi de açıyor emerken . Ve arada da ısırıyor canım yaniyoorrrr. Tepki vermemeye çalışıyorum oyun sanmasın diye de ne zaman bırakır bu davranışı:(((

5 Cevaplar

0 oy
(32,624 puan) tarafından
:)) zamanla bırakacak sen tepki vermemeye devam et
(1,849 puan) tarafından
Meme yerinde durur mu peki bırakana kadar çok kötü bişey bu
(3,898 puan) tarafından
Ay acıyor bile şimdiden:((
(32,624 puan) tarafından
Malesef baya acıyo :(
-Reklam-
0 oy
tarafından
Ahahahhaahh ayyy aklıma geldikçe sinir oluyorum ama gülüyorum . Benim bebem de öyle bir de ısırıp çekiyor virakmiyor ağzından korka korka emziriyorum 
(3,898 puan) tarafından
Dışı yokken de yapardi damagini basıp sundururdu ama bu dişli hali çok fenaa
0 oy
(6,857 puan) tarafından
Hayır acıyor deyip memeden ayırmıştım. Sonra devam ettim tabi de. Siz de acıdığını ciddi şekilde söyleyin. Tepkinizi anlar. 
(3,898 puan) tarafından
Bakalım inş bırakır ya
0 oy
(680 puan) tarafından

Benim bebiş te 11 aylık benimki de ısırıyor maalesef, ilerde daha çok çıkarsa koparır diye korkuyorum :D

(3,898 puan) tarafından
Ay binde çok hassas bir bölge çamaşırın dikisi gelse tahriş oluyor bırak dişlemeyi  :((
0 oy
(16,494 puan) tarafından
8 aylık değil de bir buçuk yaş civarıydı Sanırım ya da 1 yaştan sonra da olabilir, arkadaşım da böyle sürekli ısırdığı için memeden ayırmak zorunda kalmıştı koparacaktı artık çocuk yani o derece Kötü bir durum
(3,898 puan) tarafından
Ay Allahkorusun ne emzik alıyor ne biberon meme olmazsa halimiz fenaaaa

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 114 göst.
6 Haziran 2022 Diğer kategorisinde Acemianne (292 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 190 göst.
6 Haziran 2022 Diğer kategorisinde Acemianne (292 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 311 göst.
21 Mart 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,207 soru

24,666,260 cevap

366,991 kullanıcı

...