0 oy
2,619 göst.
Diğer kategorisinde (4,928 puan) tarafından

Beni eşim sever ♥️

Ailem de çooook iyi Rabbim bin kere razı olsun onlardan, ama eşim en çok sevenim ♥️
Peki sizi bu dünyada en çok kim sever ☺️

81 Cevaplar

0 oy
(6,054 puan) tarafından
Eşim ve ailem. İki tarafta çok sever ❤️
-Reklam-
0 oy
(5,290 puan) tarafından
Eşin mı

Emin misin canım

Eşin olduğundan

Bugün aranız iyise eşin sever

Ya yarın kavga küs olunca gene seni sever mi

Yada Rabb'im geçinden versin

Ölürsen eşin yok ben karımı severim evlenmem mı der???? Başkasına bakmam mı der???

Bu sadece senin için değil tüm erkekler ve kadınlar için geçerli 
0 oy
(1,583 puan) tarafından
Babam çok sever
0 oy
tarafından
Kesinlikle annem sever hele ki anne olduktan sonra bunu çok daha iyi anladım annemden cokkkk sever 

Eşim seviyor çok şükür çok seviyor ona sonsuz güveniyorum ama annem kadar kimse sevemez beni
0 oy
(4,357 puan) tarafından
En cik eşim sever değer verir kimseye ezdirmez.
0 oy
(2,540 puan) tarafından
Kızım sever ailem
0 oy
tarafından
Bu gün bdjdjsj diye bir gıcıklık yapayım :p 

Beni en çok annem sever 
(4,928 puan) tarafından
Cümlenin sonunu görmeden yine mi dedim ☺️
tarafından
Haha :)
0 oy
(841 puan) tarafından
Bilmiyorum. 
0 oy
(1,203 puan) tarafından
Her kederimj çeken annem sever diyebilirim eşim de sever annem gbide bilmem bana bişey olsa ilk kosan o çünkü ikiside seviyor sukurler olsun ben kizimi severim ama bilmiyorum haksizlik mi bu yaptığım duygulandım kiz ağladım simdi bak
0 oy
(1,476 puan) tarafından
Kimse sevmez.
0 oy
(5,441 puan) tarafından
Annem ve eşim seviyor bence 
0 oy
(11,040 puan) tarafından
Kim sever bilmem ama çok sevdiğini bir annem birde evlatlarım belli eder...
0 oy
(9,455 puan) tarafından
Annem ve babam sever
0 oy
(5,623 puan) tarafından
Kesin ve değişmez cevabım annemmmmmm .
0 oy
tarafından
Annem sever ❤️
0 oy
(100 puan) tarafından
Canım annem sever tabiki onun sevgisi bana yeter kocaymis eşmis dostmus bunların sevgisi yere batsın canım anam:)
0 oy
(4,298 puan) tarafından
Tabi ki annem ondan sonra eşim. Ama bunlar fâni olandır aslında bizi en çok seven Allah CC dur.
0 oy
(348 puan) tarafından
Tabiki de annem annemden sonra aile üyelerim ondan sonra eşim belki onun gözünde daha değerliyimdir ama bilemiyorum böyle hissediyorum ben 
0 oy
(2,961 puan) tarafından
Annem sever ❤️ eşim de çok sever ama annemin sevgisi bambaşkadır 
0 oy
(1,447 puan) tarafından
Tabiki Annemle❤️ babam başkasının sevgisinede ihtiyacım yok zaten inanmıyorum da  yalan çıkar için hepsi

İlgili sorular

0 oy
54 cevap 2,497 göst.
19 Ocak 2023 Diğer kategorisinde Meriyadairem& (3,396 puan) tarafından soruldu
0 oy
18 cevap 1,632 göst.
22 Eylül 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
32 cevap 1,768 göst.
29 Mayıs 2020 Diğer kategorisinde UTKU-UTKU (671 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 561 göst.
31 Temmuz 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,676 soru

24,672,203 cevap

367,324 kullanıcı

...