Kızlar doğum yapalı 4 ay oldu dahiliyeye gittim vitaminler iyi geldi bir tek D vitamini eksikmiş Coledan-D3 verdi doktorum acaba kullanan var mı emziriyorum bu sebepten ötürü soruyorum doktoruma sormayı da unuttum kızımın da kontrolü vardı
1,512,582 soru
24,671,077 cevap
367,264 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın