0 oy
332 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (3,110 puan) tarafından
Kızlar geçen sene almadm da vermedm de. Ondan önceki senede doğum yaptm tutamadm. Bekarlık donemlerimde hiç hatırlamıyorum aliyor muydum veriyor muydum. Siz kilo alanlardan misnz verenlerden mi??

8 Cevaplar

0 oy
(2,912 puan) tarafından
Kişiye göre değişir sanırım. 

1. Kişi Aç kalıp kalıp bı anda fark etmeden çok yiyen o kişi. 

2.si ise iftar açmaya yakın karnı doyan kişi :))
-Reklam-
0 oy
(3,631 puan) tarafından
Yersen alınır yemezsen verilir ;)
0 oy
(2,901 puan) tarafından
Bir sene diyet yapıyordum ramazanda da devam ettim 10 kilo vermiştim. Gçen sene sahur da ve iftarda fazla fazla yediğim için 3 kilo almıştım, nasıl beslendiğini bağlı canım 
(3,110 puan) tarafından
Ramazan da nasl verdn canım kilo
(2,901 puan) tarafından
Sahurda sadece 1 yumurta iftarda ekmeksiz yemek yedim onun dışında hiç birşey yemedim öyle öyle gitti kilolalr
0 oy
(412 puan) tarafından
Düzenli yemek yediğim için ben alıyorum 
0 oy
tarafından
Bilmiyorum  valaha ama bu sene vermem  lazm jejej 

İftarı abartmdn  yapip  sahurda 

Kahvaltı yapacagim  
0 oy
(5,507 puan) tarafından
Sahurda su içip yatan gruptan olduğum için hen veririm genelde.
0 oy
(6,866 puan) tarafından
İftarda genelde çorbayla tıkanıp kalan kilo verir.

Bütün yemeği yeyip tatlıyı da yeyip başka tatlı falan yok mu çayla yiyelim diyen koltuğa yığılır kalır kilo alır:D
0 oy
(4,753 puan) tarafından
Ben hiç ramazanda kilo verdiğimo bilmem. Almazsam kar sayiyorum

İlgili sorular

+3 oy
5 cevap 594 göst.
28 Şubat 2025 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
4 cevap 470 göst.
+1 oy
4 cevap 481 göst.
28 Şubat 2025 Diğer kategorisinde Sevda01 (2,525 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 189 göst.
16 Mayıs 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Kelebek00 (13 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,647 soru

24,671,781 cevap

367,293 kullanıcı

...