0 oy
973 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (2,204 puan) tarafından
Kızlar oğluma inek sütü ve su seyrekltip içine bir iki tane cici bebe koydum da verdim ilk verişim olduğu için e birde mama gibi yoğun olmadığı için 330 cc koymuşum fazla geldi 150 cc kaldı geriye eğer bir daha isterse ısıtıp verebilir miyim içimde cici bebe de var bilemedim annemi aradom sormak için o da açmadı aklıma başka bişey gelmedi 

3 Cevaplar

0 oy
(5,908 puan) tarafından
Ben vermiyorum tekrar kıvamı zaten çok koyu olur beklediği için kızım yemedi gerçi sevmedi oğlumda iken gece yatarken çok yerdi emzirmeyi bıraktıktan sonra
(2,204 puan) tarafından
O zaman baştan yapayım cnm teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
(1,292 puan) tarafından
Üzerine biraz süt kaynat koy içinde kalanı ısıtıyor o ben öyle yapıyorum canım 
(2,204 puan) tarafından
Sağol canım içimde cici bebe var bişey olur mu
(1,292 puan) tarafından
Hiç bişey olmaz dolaba koyduysan ısıtırsam cicibebesi cezveye yapışıyor
0 oy
(382 puan) tarafından
Sade sutse birşey olmazz ben çok denedim ha içinde bisküvi başka birsey varsa tadı deismistir
(2,204 puan) tarafından
YK canım cici bebeli süt
(382 puan) tarafından
Bence yapma canim farzet döküldü oyuzden içini rahat bir şekilde taze yap
(2,204 puan) tarafından
Yok döktüm canım ilk sefer yaptım ya ne kadar içer bilemedim içti aslında baya biberon 330 cc 150 cc kaldı neyse bir dahaki sefere ona göre yaparım artık

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 304 göst.
14 Nisan 2023 Diğer kategorisinde _GaRDeNYa_ (519 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 559 göst.
29 Kasım 2023 Diğer kategorisinde Berfingok (47 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 406 göst.
0 oy
1 cevap 456 göst.
15 Ocak 2025 Yemek-Tarifler kategorisinde Simsek21 (1,796 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,302 soru

24,667,445 cevap

367,066 kullanıcı

...