kızlar günaydın dün sabah yatıs verdı dokdor bebegın suyu sınırda dedı ve enfeksıyon çıktı ıdrarda dun serum ıle su verdıler okadar sadece nst bıle sımdıde ulatrasona koydular suyu sınır da yıne dedı serum verdıler su yanı yarın da detaylı ultarsona gönderecekler boyle olup normale yada doğum yapan oldumuu acba 34+5
1,512,523 soru
24,670,336 cevap
367,216 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın