0 oy
1,271 göst.
Diğer kategorisinde (1,746 puan) tarafından
Gerçekden doğumdan once topladığm evden eser yok resmen , eve geldim geleli bi is yapamaz oldum ,birlik oturyorum k validemde hiç temizliği yoktur kirli yapar herşeyi yinede yapar sağosıun hakkıni yememde şimdi , yapsada temiz yapmaz ama dun misafir geldi eve bitdim ben rezil oldum yaa, tum mutfakta heryerheryerde zaten  dolaplaırn yuzeyi filan yağlı lekeli su lekesi salon oyuncakla dolu pencereler silinmemeiş banyoda berbat, cocukla temizlik yapamiyorum anca kendi odam derli toplu tutmaya calisiyorum 1 odami bile cocukla zor temiz tutuyorum diğer odalarıda temizlediğimde temiz tutmuyorlar evdekiler bende sinir oluyorum ustune azar işitiyorum cocuga bak evi bırak bebekleri aglatma diye, iç yapmadığmda sorun etmezlerde ama gerçekden eve biri geldiöinde cok kotu his ediyorum kendimi kokuda var evde yemek kokusu filan off görümcem iyi biri aslında sabah ona konusuyordum temiz tutmuyolar koca koca adamlar sadece bulastırmakdan anliyorlar heryeri diye oda bilyorum onlar oyledirler ama yinede sen evi temiz tutmaya calis dışardan gelen eli cocuklu demiyecek kaynanası kocası is yapma cocuga bak diyor demiyecekler laf sana gelecek pinti kirli tembel b.oklu gelin evi hiç temiz değil diye laflar sana gelcek diyo iyice daraldım ya, bende bilyirpum cocuklu olmak evde temizlik yapamamk için bahane değil nede bahane aramiyorum bende temizlik yalmaya calsiiyorum 14 aylik ve 2 aylik bebeklerim var gerçekden cok zor küçüöün uyku duzenide daha yok anca cocukalr yoruyo bi iş yapamiyorum. Sizce bu lafları kulak ardı edip cocuklaramı bakayim yoksa cocuga bile bakamayanbana yardimi pek olmaya. Cocuk agladlənda hemen bahane bulup evden giden k validememi bırakıt temizlik yapayim. Defalarca yemek yapamadım eşim geldi kendi yaptı sorun etmedi ama temizlik benim iconde onemli yetisemiyorum neyapmalıyım

22 Cevaplar

0 oy
(495 puan) tarafından
Daha genceciksin iki tane bebeğin var biraz bazı şeyler dağınık kalsın yani nolacak 
(1,746 puan) tarafından
Dağınıklık sorun deöilde pis olmak canimi sıkıyo sadece pislikden kurtulsam dağınkda olsa olur
(495 puan) tarafından
Haklısın inanki zor ama onları zorla temiz yapamazsın ki
-Reklam-
0 oy
tarafından
Valla kolik bebemle bı şekilde yapıyorum yoksa nefes alamam evim dağınık kirli olsa gece saat 4 yaparım bebem o zaman uyuyor 

İlgili sorular

0 oy
15 cevap 702 göst.
5 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Sarioglusumm (515 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 1,045 göst.
0 oy
20 cevap 874 göst.
15 Ocak 2026 Aile & Aşk kategorisinde terslale (4,181 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 674 göst.
5 Ekim 2024 Diğer kategorisinde Minimal_panik (3,323 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,301 soru

24,667,400 cevap

367,063 kullanıcı

...