0 oy
271 göst.
Diğer kategorisinde (11,233 puan) tarafından
Augmentin es kulanmaya başladık perşembe sabhaından beri 20 aylık 10 kilo dünden beri hem ishal hem kusma var yan etkileri mi  hemşire mız var sordum kes ilacı dedi kestim dünden beri bişey vermiyorum bu ilacı kulanan bilen varmı yan etki yaptımı sizde 

6 Cevaplar

0 oy
(7,946 puan) tarafından
İshal ve pişik yapar da kusma yapmaz. Bu ara rota virüs salgın takip et ateşi filan olursa tekrar götür dra.

Çok geçmiş olsun kardeşim 
(11,233 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım❤ doğru düzgün bişey yemiyor çıkarıyot direk ☹️
-Reklam-
0 oy
tarafından
antibiyotikler ishal yapar canim, yanında probiyotik kullanmak iyi oluyor
(11,233 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım❤ kusmayı anlayamadım ben ya :/
0 oy
(11,233 puan) tarafından
Kızlarrrr rrrrrrrr
0 oy
(11,233 puan) tarafından
Kızlarrrrrrrrrrrrrrr
0 oy
tarafından
Çok geçmiş olsun canım Rabbım acil şifalar versin inşallah 
0 oy
(305 puan) tarafından
Antibiyotik yapıyor cnm ya bnmde kızıma vereyim isal.olur hemn yada kusar ikiside oluyor yani bnmkide hasta içmiyor iğne yazdı doktor gece sürekli bacaklarını tutup ağlıyor birşeyde yok pişik faln anlamadim bende ya 

İlgili sorular

0 oy
12 cevap 725 göst.
1 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde !!!!FATMAAA!!!!! (11,233 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 470 göst.
12 Kasım 2024 Diğer kategorisinde Gurbett (741 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 200 göst.
17 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde Cem.re 123 (49 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 270 göst.
10 Kasım 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Pamuk şekeri (4,249 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,722 soru

24,672,923 cevap

367,370 kullanıcı

...