0 oy
501 göst.
Diğer kategorisinde (494 puan) tarafından
36 haftalık hamileyim dün akşamdan beri karnimda sertlik var sertleşti iyicene hareketl3ri var ama çok cansız az normal m

6 Cevaplar

0 oy
tarafından
Acile git hemen
(494 puan) tarafından
Tekme attı ama önceki gibi değil çok azaldı
tarafından
Canım git sen acile naptın baktırdın mi
(494 puan) tarafından
Yok gitmedim hareketlerini hissediyorum
-Reklam-
0 oy
tarafından

ᴀᴄɪʟᴇ ɢɪᴅᴇʙɪʟɪʏᴏʀsᴀɴ ᴀᴄɪʟᴇ ɢɪᴛ ɪɴşᴀʟʟᴀʜ

tarafından
Ama yanlış anlama boşuna endişe ediyorsun bebek büyüdü hali ile alan dar her gün her gün biraz daha biyuyo
tarafından
Yinede git için rahat etsin
(494 puan) tarafından
Yok cnm neden anlayim gitmiycm ztn yarın kontrol var
tarafından
O vakit söylersin ❤️
(494 puan) tarafından
Evet teşekkür ederim ilgilendiğiniz için
0 oy
(29 puan) tarafından
Hareket alanı dar olduğundan bir yerde toplanıyor sertlik ondandır belki de içine sinmiyorsa git bir baktır derim.
(494 puan) tarafından
Sabahı bekleyecek ama şimdi de çocuğu hıçkırık tuttu
(29 puan) tarafından
Çikolata falan yok mu evde yesen de bir sol tarafina doğru uzansan
(494 puan) tarafından
Normal Bir şeyleri de atıştırmalık kimildiyo
0 oy
(3,631 puan) tarafından
Acile git mutlaka nasıl oldun
(494 puan) tarafından
Allah razı olsun teşekkür ederim atiatrdm. Bsyler kimildiyo hareket ediyor
(3,631 puan) tarafından
Yüzüp yüzüp kuyruğuna gelmişsin sakin ihmal etme
(494 puan) tarafından
Şu an iyiyiz gün içinde hareketleri takip edecm ama iyi smdi
0 oy
(3,078 puan) tarafından
Hareket alani daraldi oyuzden iste eskisi gibinhissetmezsn yada bebek cok hareket etmez dienlere sakin kulak asma canm 36.hqftamdq hareket azligndan acil doguma alindm bebegmde solunm skintsi vardi yani hareket azligi riskli bi durum bole dienleri dinleme ve hemen acile git canm abi bebek ölumleri bunsebepten olurmus bu bir bahane deil sen yinede gidip doktrlara anlat ona gore baksnlar sana
(494 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım ama şu an iyi gün içinde takip edeceğim yarın da kontrolümüz var
0 oy
tarafından
Bende senin dediğin gibi acile gitmiştim Allah'a şükür bişey çıkmamıştı doktor büyüdüğü için öyle olur dedi bide belki sertlık ayagı falandır yada kafası olabilir yinede için rahat değilse bi git 
(494 puan) tarafından
Şu anda iyi hareket ediyor gün içinde takip edeceğim

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 776 göst.
29 Temmuz 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Huniliprenses (16,379 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 185 göst.
25 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Eda1 (383 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 119 göst.
9 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde Aylinece (454 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 421 göst.
21 Nisan 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde Alca (252 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,473 soru

24,669,587 cevap

367,184 kullanıcı

...