0 oy
176 göst.
Diğer kategorisinde (1,388 puan) tarafından

image

bunun siyahi var kızlar bende ne kadar oluyor satınca biliyor musunuz

2 Cevaplar

+1 oy
(3,446 puan) tarafından
Normal altın parası canm ipin bir onemi yok
(1,388 puan) tarafından
İşçilik varya canım ondan emin olamadim
(3,446 puan) tarafından
Yok işçilik dediğin kulp sadece kuzum normal altın parası iscilik dedikleri olay boncuk falan oluyor taş falan oluyor ya o değer kaybediyor bununki kulp
-Reklam-
0 oy
(833 puan) tarafından
Normal yarım fiyatına satarsın canım bunlarda zarar olmuyor 
(1,388 puan) tarafından
Annem zarar oluyor dedi işçilik olduğu için ama
(3,631 puan) tarafından
İşçilik ipinde var kes at ;)
(833 puan) tarafından
Ben çeyrek bozdurdum hiç bişey olmadı sadece alış satış farki 15 yada 20 lira değişmişti birkaç ay önce canım bunlarda işçilik yokki
(833 puan) tarafından
Zencefil ajajaj:)))

İlgili bir soru bulunamadı

Kategoriler


1,512,572 soru

24,670,990 cevap

367,261 kullanıcı

...