Ben uyumustum eşim tüm uykumu kaçırdı. Şimdi de sahuru bekliyorum. Uyusam kralı gelse uyandiramaz beni sahura
En son evlenmeden önce 12 de kalkmıştım sanırım bende sahuru erken yapıp yatıyorum normalde hayatta saat3ü görmem ama eşim hastaneden anca geldi fırına gitti bende yatarım sabah 8de ayaktayız
1,512,568 soru
24,670,927 cevap
367,255 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın