0 oy
395 göst.
Diğer kategorisinde (745 puan) tarafından
Zaten uyku duzenim sıfırdı ramazanda iyice bozuldu uyuyamıyorum kızlar sizde de oluyormu şimdi uyumam ama yarın öğlen 12 de kalkarım 

10 Cevaplar

0 oy
(687 puan) tarafından
Bende ayni kizim uyumuyor ayagimda sabahin köründe 7 de ayaktayiz
(745 puan) tarafından
Benim kızım 8 buçukta uyudu o yüzden değilde ben uyuyamıyorum
(687 puan) tarafından
Valla oda zor hamileyken yasadim bnmki ztn zor uyyor dişte cikartyor 9 buuckta uyutmustm
-Reklam-
0 oy
(2,767 puan) tarafından
Benimde uyku düzenim yoktu. Şimdi hepten bozuldu. Keşke bende 12de kalkabilsem onun hayalini kuruyorum arada :):) kızım sağ olsun 2 yaş sendromuna girdi. Anamdan emdiğim süt burnumdan geliyor. 
(745 puan) tarafından
Benim kızım da 14 aylık gündüz babası evde o bakıyor ben kalkana kadar tek başıma olsam bnde erken kalkardim eşimin bu işini seviyorum bu yüzden istediği saatte evde
(2,767 puan) tarafından
Öyle olunca güzelmiş. Maalesef eşim öğlen çıkıyor gece geliyor.
0 oy
(39,737 puan) tarafından

Ben uyumustum eşim tüm uykumu kaçırdı. Şimdi de sahuru bekliyorum. Uyusam kralı gelse uyandiramaz beni sahura :D

(9,454 puan) tarafından
3 çocuklu anneler uyurmuymuş ya :)
(39,737 puan) tarafından
Ona 4 de sen :D eşimi de sayarsak. Hala ayaktayım malesef gözümden uyku akıyor
(9,454 puan) tarafından
Korkutma kız neden ayaktasın :D
(39,737 puan) tarafından
Ezanı bekliyordum uyudum namaz kılıp uyudum. Ama 1 saat tek uyudum şimdi yine ayaktayım
(9,454 puan) tarafından
Allah kolaylık versin çocuklardan değil yani
0 oy
(2,217 puan) tarafından
Uyumuştum  ben davulcu geçti oğlum davul sesinden korkuyor uyanıp ağladı şimdi uyudu bende biraha uyumaya kaçıyorum 
0 oy
(2,961 puan) tarafından
Uyumuştu kızım ağlayıp duruyor diş dönemindeyiz sanırım rahatsızlığı var. Birazdan sahur yaparız sonra Allah kerim bakalım 
0 oy
(1,628 puan) tarafından

En son evlenmeden önce 12 de kalkmıştım sanırım:D bende sahuru erken yapıp yatıyorum normalde hayatta saat3ü görmem ama eşim hastaneden anca geldi fırına gitti bende yatarım sabah 8de ayaktayız :D

0 oy
(2,805 puan) tarafından
Ay korkumdan uyuyamıyorum eşim nöbette sanki uyuyunca kötü şeyler olacakmış gibi geliyor evde tek olmak ayriten çok kötü birşey 
0 oy
(3,104 puan) tarafından
Ben diş ağrısından uyuymym 
0 oy
(32,625 puan) tarafından
Her türlü uyurum uyku benim yaşam şeklim jsjssjsj
0 oy
(14,399 puan) tarafından
12 ye kadar yatmak mi en son ne zaman o saate kadar uyudum hiç hatırlamıyorum 

İlgili sorular

0 oy
16 cevap 866 göst.
20 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde Citipiti (6,866 puan) tarafından soruldu
+1 oy
14 cevap 725 göst.
1 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Mrs.Eris. (2,877 puan) tarafından soruldu
+3 oy
17 cevap 1,193 göst.
17 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde Mrs.Eris. (2,877 puan) tarafından soruldu
0 oy
21 cevap 603 göst.
5 Aralık 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,568 soru

24,670,927 cevap

367,255 kullanıcı

...