Ben sahura kadar hepsini yapıp soğutup atıyorum dolaba ertesi günü tatlimi salatami yapıp yemekleri istiyorum yani zaten gece yaptigim için bozulma durumuda olmuyor mesela ben illa iftara birini cagiedigimda değil normalde de yaparım Ramazan'da oruçlu iki küçük cocukla zor oluyor diye Ramazan haricî de öyle yaparım çoğu zaman
1,512,436 soru
24,669,132 cevap
367,159 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın