0 oy
162 göst.
Diğer kategorisinde (8 puan) tarafından
Arkadaşlar meraba herkese Hayırlı Ramazanlar 23+2 olduk nefes darlığı Çekiyorum nefes alamıyorum sanki o dk da ölecekmişim gibi ne yapacağımı bilmiyorum Çocuklarım var bazen cok korkuyorum Acaba psikolojikmen mi Boyle hissediyorum yoksa benim gibi Boyle yasayan varmı Şimdiden TSK ederim

1 cevap

0 oy
(1,284 puan) tarafından
Canım tanisiyonun çıkmış olabilir mi acaba ? 

Bende 36. Haftada nefes darlığıyla gittim ama hiç alamiyodum ayrıca beynim zonkluyodu ödemim de vardı gebelik zehirlenmesi yasiyomustum doğuma aldılar 
(8 puan) tarafından
Dun gittim tansiyon EKG kan tahlili aldılar hepside temiz cıktı Boyle ruhum daralıyor artık gunluk haytımıda etkiliyor
(1,284 puan) tarafından
Belki karnın büyüdüğü için baskı yapıyordur canım o yüzden olabilir
(8 puan) tarafından
Olabilir cnm yorumun için teşekkür ederim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 229 göst.
0 oy
7 cevap 142 göst.
17 Nisan 2026 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde &&&&&&&& (2 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 191 göst.
14 Mart 2026 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Nefesimm (405 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 173 göst.

Kategoriler


1,512,475 soru

24,669,626 cevap

367,188 kullanıcı

...