Kaynanama yakınım 2 üst sokağımda. Ben istedim çünkü benim evlenmeden önce oturdugum yerde ulaşım iş imkanı sosyal yaşantı vs pek yoktu. Eşimle gezmeyi de çok sevdiğimiz için istanbulun göbeğine yerleştik. Babam istemedi çok uzak falan dedi ama ben direttim
2 yıl annmlerle aramda bı bina vardı
Son 2 yidlir da kayınvalidem lerle aynı binadayim
Çok mutsuzum
1,512,267 soru
24,666,953 cevap
367,045 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın